Bilfobi ...

Bilfobi , är inte kul att ha :o ja ha det och ja håller på att döö!
Om ja hör en bil köra för fort och den är mer än 100 meter bort och kommer inte ens i närheten av mig rycker ja alltid till och blir lite rädd :s ja vill inte att de ska va så men nu är det så :(
Ända sen i vintras då ja och Clara hade varit på cg och va på väg hem , kom det en bil och körde nästan på oss :o :s och sen dess ha ja haft bilfobi , sen blev den starkare då ja och några kompisar nästan blev påkörda igen -.- sen tidigare 'idag' då ja va på väg hem från 7 eleven kommer en bil och sladdar minst 2 gånger , och rejät också , hördes skit högt , bilen va en bit bort ifrån oss , sen körde den förbi oss , ja sprang och gömde mig XD :( Clara undrade va ja höll på med .. XD

Jag är trött och vet inte om ja ha skrivit rätt eller förståerligt :p men hoppas att det går att läsa :)

Jaja , ha det bra och inte får/har bilfobi! ;)

/ H

Kommentarer
Postat av: clara

haha okejj jag vet att det inte är så kul.. men jag kan faktiskt inte låta bli att skratta nu när jag tänker på hur du börja springa och gömde dig xD ahahahahahahahahahahahha... förlåt :(

2010-06-19 @ 14:56:33
URL: http://clss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0